Warsztaty programowania programów cieniowania (shaderów) ShaderToy na Wydziale Fizyki i Astronomii UWr.
Miejsce: Pl. M. Borna 9, sala 119 (1. piętro)
Kiedy: Sobota, 25. Listopada
Plan warsztatów:
9-10 , wykład 1 (Demoscena i programy cieniowania, shadertoy.)
10-11, wykład 2 (Programy cieniowania, techniki, m.in. ray marching)
11-13, proste ćwiczenia w celu zapoznania z technologią
13-14, niespodzianka i integracja
14- rozchodzimy się do domów pisać własne shadery (konkurs)
Niedziela, 12:00 (południe) – deadline na dostarczenie swoich produkcji.
Temat pracy konkursowej: „Wrocław – Moje Miasto”.
Ogłoszenie wyników:
Komisja konkursowa (organizatorzy) ocenią nadesłane programy i wyłonią zwycięzców. Pokaz nadesłanych programów oraz prezentacja laureatów odbędzie się we wtorek, 28. listopada o godz. 17:30 w sali im. J. Rzewuskiego, pl. M. Borna 9. Uwaga – impreza otwarta bez zapisów, można przyprowadzić zainteresowanych znajomych, formy rekrutujące do pracy, rodzinę itd.
Komisja konkursowa (organizatorzy) ocenią nadesłane programy i wyłonią zwycięzców. Pokaz nadesłanych programów oraz prezentacja laureatów odbędzie się we wtorek, 28. listopada o godz. 17:30 w sali im. J. Rzewuskiego, pl. M. Borna 9. Uwaga – impreza otwarta bez zapisów, można przyprowadzić zainteresowanych znajomych, formy rekrutujące do pracy, rodzinę itd.
Organizatorzy:
Wydział Fizyki i Astronomii (Maciej Matyka, Jakub Poła)
Wrocław Khronos Chapter (Łukasz Piwowar)
Wrocław SIGGRAPH Chapter (Francho Mendelez, Wojtek Podgórski)
(MM)
Link do formularza zapisów. (limit 30 osób)
Przykładowy program napisany w języku GLSL.