Lp. | Temat/Zakład/Promotor | Status |
---|
1. | Aplikacja inwentaryzacyjna na potrzeby NGO
|
temat przydzielony: MS |
2. | Aplikacja webowa do przeprowadzania eksperymentów w uprawie i aranżacji roślin doniczkowych
|
temat przydzielony: ZL-W |
3. | Aplikacja webowa do zajęć z ceramiki połączona ze sklepem wyrobów ceramicznych
|
temat przydzielony: NB |
4. | Aplikacji mobilna służąca do zwiedzania Wrocławia Byłaby ona napisana w językach Kotlin/Java na system Android. Wykorzystywałaby API Google Maps do obsługi mapy miasta i pozwalała użytkownikom dodawać i oceniać lokacje. Jako serwer i baza danych wykorzystany byłby Firebase.
|
temat przydzielony: JJ |
5. | Badanie potrzeb i proces projektowania doświadczeń użytkownika (User Experience Design) w kontekście tworzenia aplikacji mobilnej z obszaru profilaktyki zdrowotnej Praca inżynierska będzie dotyczyć procesu projektowania doświadczeń użytkownika w obszarze profilaktyki zdrowotnej. W zakresie pracy wykonane zostaną badania i analiza potrzeb użytkownika oraz zoptymalizowany względem tego prototyp aplikacji mobilnej z uwzględnieniem wszystkich zasad User Interface Design. Całość zostanie poparta odpowiednimi testami na różnych etapach procesu tworzenia projektu.
|
temat przydzielony: KS |
6. | Diagnozowanie czerniaka z wykorzystaniem uczenia maszynowego
|
emat przydzielony: MS |
7. | Inteligentne powitanie Urządzenie witające przechodzących przed nim ludzi. Rozpoznaje i imiennie wita tylko wcześniej wczytane osoby z wcześniej przygotowanej ścieżki audio. Osoby nie znane / nie rozpoznane wita bezimiennie.
|
temat przydzielony: KK |
8. | Interaktywna gra edukacyjna prezentująca zjawiska fizyczne stworzona w języku Scratch Przedmiotem pracy inżynierskiej będzie stworzenie gry edukacyjnej w języku Scratch. Gra będzie miała za zadanie przedstawić dzieciom wiele aspektów fizyki wplecionych bezpośrednio w mechanikę gry. Podczas przechodzenia poszczególnych poziomów będziemy mogli zmierzyć się interaktywnie z wieloma zjawiskami i pojęciami fizycznymi.
|
temat przydzielony: BN |
9. | Model zachowania stadnego zwierząt na przykładzie zachowania owiec Praca wykonana w Unity modelująca zachowanie stadne owiec. Podstawą modelu będzie model zaproponowany przez Raynoldsa. Model będzie przedstawiał zachowanie stada w momencie pojawienia się zagrożenia (np. psa pasterskiego).
|
temat przydzielony RM |
10. | Opracowanie metody zliczającej obiekty na zdjęciach Przedmiotem pracy będzie opracowanie metody pozwalającej zliczać obiekty na zdjęciach i obrazkach. Punktem startu będzie model bazujący na mapach gęstości implementowanych przy pomocy głębokich sieci neuronowych.
|
|
11. | Opracowanie responsywnej wersji strony Wydziału Fizyki i Astronomii.
|
Wykonuje M.A |
12. | Oprogramowanie toru pomiarowego Termoprogramowanej Desorpcji (TDS) z użyciem środowiska LabView.**
|
|
13. | Precyzyjny manipulator do wymiany ostrzy w mikroskopie STM
|
|
14. | Program wspierający rozgrywkę w meczach gry League of Legends wykorzystujący analizę statystyczną Celem pracy jest stworzenie platformy dla graczy League of Legends, która dostarcza informacji pomocnych w doborze strategii i optymalizacji rozgrywki poprzez statystyczną analizę meczów. Projekt tworzony jest w języku Python, z wykorzystaniem biblioteki Cassiopeia oraz środowiska Django.
|
temat przydzielony: RH |
15. | Projekt i implementacja aplikacji internetowej - sklepu internetowego z podkładami muzycznymi
|
temat przydzielony: MB |
16. | Projekt i wykonanie stanowiska pomiarowego wspomaganego komputerowo służącego do badania procesu ładowania i rozładowania kondensatorów w I Pracowni Fizycznej Praca ma na celu zaprojektowanie i wykonanie stanowiska pomiarowego w I Pracowni Fizycznej służącego do badania zjawisk związanych z ładowaniem i rozładowaniem kondensatorów. W ramach pracy powstanie także instrukcja ćwiczeniowa.
|
|
17. | Przegląd silników fizycznych wykorzystywanych w grach komputerowych i ich możliwości, zakres stosowania, znane problemy
|
(przydzielone TK) |
18. | Przygotowanie trójwymiarowej animacji dedykowanej dla ekranów półsferycznych z użyciem programu Blender Priorytetem w wykonaniu animacji, było użycie wyłącznie programu Blender oraz dedykowanych pod niego narzędzi. Głównym problemem rozwiązanym w pracy był czas renderingu (użycie dedykowanej farmy obliczeniowej) oraz implementacja modelu fraktalnego w trójwymiarze.
|
temat przydzielony: KW |
19. | Przystawka pomiarowa dla układu RC Celem pracy inżynierskiej jest zaprojektowanie, wykonanie i przetestowanie przystawki pomiaro-wej umożliwiającej wykonywanie doświadczenia studenckiego wspomaganego komputerowo, którego celem jest między innymi wyznaczenie stałej czasowej układu RC. Wykonany układ zosta-nie wykorzystany w I Pracowni Fizycznej IFD.
|
|
20. | Serwis matematyczny dla ósmoklasistów Serwis matematyczny jest przeznaczony dla ósmoklasistów i ma za zadanie pomóc uczniom ostatniej klasy szkoły podstawowej przygotować się do Egzaminu Ósmoklasisty. Strona będzie zawierać teorię, gry edukacyjne z systemem zdobywania punktów oraz ranking. Wszystkie materiały dostępne na stronie w atrakcyjny i przyjemny sposób pozwolą uczniom powtórzyć materiał do egzaminu.
|
temat przydzielony: NK |
21. | Symulator mrówek w C++
|
temat przydzielony: SH |
22. | Tablica interaktywna do demonstracji z zakresu optyki geometrycznej Praca ma na celu zaprojektowanie i wykonanie interaktywnej tablicy demonstracyjnej z zakresu optyki geometrycznej. Tablica ma umożliwiać wykonanie demonstracji ilustrujących bieg promienia świetlnego oraz prezentować najważniejsze informacje o tym zjawisku.
|
|
23. | Tworzenie aplikacji internetowej z wykorzystaniem języka Java oraz technologii Quarkus oraz Angular
|
temat przydzielony: MK |
24. | Układ trawienia ostrzy do elektrochemicznego skaningowego mikroskopu tunelowego (dla studentów fizyki medycznej)
|
|
25. | Web scrapping w zastosowaniu do E-zakupów
|
temat przydzielony: MS |
26. | Wirtualna Galeria Modeli Komputerowych Wirtualna galeria modeli komputerowych typu: Gra w życie, Wahadła Podwójne, Motyl Lorenza, Spacer Losowy itp. W projekcie wykorzystane będą technologie takie jak Blender, Unreal3D, Oculus Quest i C++.
|
temat przydzielony MP |
27. | Wykonanie systemu zbierającego dane środowiskowe pracy stanowiska UHV wykorzysującego środowisko LabView.*
|
|
28. | Zaawansowana strona internetowa - aplikacja webowa graficznego portfolio w oparciu o bibliotekę React oraz NodeJS Wstępne cechy pracy:
- pełne przygotowanie makiety strony w aplikacji Figma lub Adobe XD;
- pełne RWD, działanie na wszystkich podstawowych typach przeglądarek dostępnych na rynku;
- Wykorzystanie biblioteki React do stworzenia zaawansowanych funkcjonalności strony, m.in. bogatych efektów graficznych (efekty paralaksy, zaawansowane animacje);
- integracja z, oraz obsługa bazy/baz danych;
- dodatkowe funkcje strony (przykład: interaktywny "glob" na https://github.com/ ;
- pełna dokumentacja całego projektu
|
temat przydzielony: PL |
29. | Zaprojektowanie i uruchomienie działa elektronowego do pomiarów zmian pracy wyjścia metodą Andersona.*
|
|
30. | Zaprojektowanie i wykonanie próżniowej komory STM.**
|
|
31. | Zaprojektowanie i wykonanie systemu amortyzacji drgań stanowiska UHV.**
|
|
32. | Zaprojektowanie i wykonanie wygrzewalnych podłączeń elektrycznych do manipulatora próbek w stanowisku UHV.*
|
|
33. | Zaprojektowanie mobilnego systemu transferu próbek w stanowisku próżniowym.**
|
|