Uniwersytet Wrocławski wśród najlepszych marek w Polsce

na-strone

W najnowszym rankingu TopMarka2021 Uniwersytet Wrocławski zadebiutował na 6. miejscu wśród polskich uczelni wyższych i na 130. miejscu wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce.

 

W opublikowanym w dwumiesięczniku ”Press” 2 listopada rankingu, przygotowanym przez Press Service, sklasyfikowano 500 najsilniejszych medialnie marek z Polsce – po 10 z 50 najczęściej pojawiających się w mediach branż. Uniwersytet Wrocławski pojawił się po raz pierwszy w tym prowadzonym od 14 lat zestawieniu – od razu na 6. Miejscu wśród uczelni wyższych. Wyprzedziły nas trzy uczelnie warszawskie oraz uniwersytety z Krakowa i Poznania.

 

Więcej informacji w Przeglądzie Uniwersyteckim On-Line

 

Dodała: Joanna Molenda-Żakowicz

Pełnomocnik Dziekana ds promocji wydziału i kontaktów z mediami