kontakt

Wydział Fizyki i Astronomii,
pl. Maxa Borna 9,
50-204 Wrocław,

Sekretariat Instytutu Fizyki Teoretycznej
tel.: 71 375 94 08
71 375 95 66, 71 375 92 86

Sekretariat Instytutu Fizyki Doświadczalnej
tel. 71 375 93 02

Sekretariat Instytutu Astronomii
tel.: 71 337 80 60, 71 372 93 73, 71 337 80 61

Dziekanat
tel.: 71 375 94 04

godziny otwarcia dziekanatu:
9:00-13:00
(w środy nieczynny)

Daty

alfabetycznie

  Daty
Doświadczenie fizyczne - potrzeba czy ekstrawagancja
Modelowanie numeryczne z animacjami w MS Excel . Kilka prostych, ale zaskakujących przykładów.
Paradoksy szczególnej teorii względności
Aktualne metody monitoringu i prognozowania zjawisk fizycznych w atmosferze czyli ... pogody - wykład
Badanie wnętrza Ziemi.
ESA Summer Workshop for Teachers 2012
Na tropie atomów i cząsteczek
Podstawa programowa nauczania Przyrody w oczach biologa
Podstawa programowa nauczania Przyrody w oczach chemika i geografa
Pracownia wspomagająca nauczanie Przyrody
Siła bezwładności. Za i przeciw
XX Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie
Zestawy edukacyjne ESA w polskiej szkole - warsztaty dla nauczycieli
"Aktualne metody monitoringu i prognozowania zjawisk fizycznych w atmosferze czyli ... pogody" – wykład 1 godz. "Pogoda w zasobach Internetu” – ćwiczenia 1 godz.
"CERN High School Teachers programme 2014 - impresje"
"Fizyka (w szkole) uczy poznawania świata" - puste hasło czy niezbędna rekomendacja.
„Fizyka (w szkole) uczy poznawania świata” - puste hasło czy niezbędna rekomendacja? cz.2 O poznawaniu na lekcjach fizyki i metodyce pracy w tym zakresie.
„Scientix", czyli o budowaniu społeczności nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych w Europie
„Zobaczyć niewidzialne”
(Burzliwe) Życie Gwiazd
Badania nanoświata wiązką elektronową
Badania naukowe z udziałem uczniów i nauczycieli - projekt Wygasz
Borowice 2015 Jesienna Szkoła Dydaktyki Fizyki
Ciemna materia, ciemna energia
Ciemna materia, ciemna energia – jak o tym uczyć
Co nowego w Olimpiadzie Fizycznej?
Co to jest spontaniczne łamanie symetrii?
Czas na nano (2)
Czwarta undergroundowa konferencja dydaktyki fizyki BOROWICE W KUDOWIE
Eksploracja świata cząstek elementarnych
Energetyka jądrowa: początkowe sukcesy, trudna teraźniejszość, świetlana przyszłość
Energooszczędne białe LED'y: Podstawy działania i perspektywy zastosowania
Fale grawitacyjne i ich detekcja
Finał IYPT 2016 w Jekaterynburgu oczami jurora
Fizyka ciała stałego w sieciach optycznych
Fizyka dla medycyny – kilka przykładów
Fizyka Komputerowa na Wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego - co nauczyciele powinni o tym wiedzieć?
Fizyka szkolna według Feyerabenda
Fizyka w świecie zwierząt i roślin
Guided Tour through the Particle Zoo: Fascinating Theory of Hadrons
Jak (nie) należy uczyć fizyki
Jak fizycy leją wodę, czyli o podstawach hydrodynamiki
Jak powstawał e-podręcznik  z fizyki i dlaczego warto z niego korzystać ?
Kolorowy zawrót głowy, czyli o barwach w przyrodzie
Komputery w epoce kwantów
Konferencja dydaktyki fizyki   BOROWICE W KUDOWIE
Kostka Rubika i wyższe wymiary
Lasery wokół nas
Lasery, co daje nam ujarzmienie fotonów?
Makrofizyka kwantowa
Materiały o ujemnym współczynniku załamania światła
Medycyna nuklearna
Metody nauk przyrodniczych w badaniach pochodzenia zachowań symbolicznych ludzi paleolitu
Mikroskop sił atomowych - wspaniałe urządzenie do badania świata mikro i nano
Nadświetlne neutrina w eksperymencie OPERA: błąd pomiarowy czy rzeczywistość.
Narodziny fizyki
Nasze gwiezdne sąsiedztwo
Naukowa metoda poznawania świata od 2013-04-10 16:00 od 2013-04-10 16:00
Neutrina, czyli małe jest piękne
Neutrina, czyli małe jest piękne
Neutron stars as precise laboratories for exploring space, time and matter under extreme conditions
Nowe spojrzenie na nasze miejsce we Wszechświecie
Nowoczesna aparatura badawcza a proste prawa fizyki
Nowy projektowany model kształcenia nauczycieli a rzeczywistość
Nowy projektowany model kształcenia nauczycieli a rzeczywistość.
Od lampy elektronowej do obwodu scalonego
Od łuczywa do lasera, czyli o źródłach światła
Odyseja kosmiczna 1609, czyli narodziny astronomii i fizyki”
Ogólna teoria względności
Opowieść o elektronie
Personalizm w europejskich tradycjach nauczania i wychowania - zarys problematyki
Phyphox - kilka przykładów doświadczeń szkolnych ze smartfonem
Piąta undergroundowa konferencja dydaktyki fizyki BOROWICE W KUDOWIE
Po co nam podstawa programowa?
Pobiegaj z fizykiem
Podręczniki do fizyki w ramach projektu "E-podręczniki do kształcenia ogólnego"
Podstawa programowa fizyki w szkole ponadpodstawowej
Pogoda w zasobach Internetu - ćwiczenia
Projekt Fundacji BOŚ "Postaw na Słońce"
Prosta fizyka złożonych układów finansowych
Rubid w melasie, czyli jak chłodzić atomy laserem
Science on Stage i pomysły na lekcje
Sieci złożone wokół nas
Sieć fizyków w Dolnośląskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli.
Skąd się bierze magnetyzm w magnesach? Przegląd mechanizmów mikroskopowych prowadzących do różnych właściwości magnetycznych materii.
Skąd się bierze magnetyzm?
Skąd się wzięła teoria względności
Spacer po nocnym niebie
Społeczny świat szkoły i jego wpływ na efekty pracy nauczyciela.
Symulacje komputerowe w fizyce
Szczególna teoria względności
Teoria względności dla (prawie) wszystkich
Wesołe partony – kwarki i gluony
Why do we study physics?
Wielki Wybuch i czarne dziury, dwie klasy osobliwości
Wielkie energie, wielkie zderzacze. Badania najmniejszych składników materii od 2019-11-16 od 2019-11-16
Woda najbardziej niezwykła substancja na Ziemi
Wodór jako nośnik energii dla potrzeb społeczeństwa końca 21 wieku.
Wody podziemne Polski - ich zasoby i wiek
Wpływ środowiska kosmicznego na życie na Ziemi
Współczesne możliwości obserwacji mikroświata
Współczesne możliwości obserwacji mikroświata
Współczesne możliwości obserwacji mikroświata
Wybrane metody fizyczne w diagnostyce medycznej
XXI Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie
XXII Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie
Zadziwiający świat niskich temperatur
Zaproszenie do elektroniki
Zastosowanie metody NAA do określenia zanieczyszczenia atmosferycznego wybranych ochronnych obszarów przyrodniczych w Polsce
zDolny Ślązak Gimnazjalista – Konkurs 2016/2017
Zobaczyć niewidzialne
Zorze polarne
Źródła światła
C. Juszczak © 2010-2013 - Wydział Fizyki i Astronomii, Uniwersytet Wrocławski