kontakt

Wydział Fizyki i Astronomii,
pl. Maxa Borna 9,
50-204 Wrocław,

Sekretariat Instytutu Fizyki Teoretycznej
tel.: 71 375 94 08
71 375 95 66, 71 375 92 86

Sekretariat Instytutu Fizyki Doświadczalnej
tel. 71 375 93 02

Sekretariat Instytutu Astronomii
tel.: 71 337 80 60, 71 372 93 73, 71 337 80 61

Dziekanat
tel.: 71 375 94 04

godziny otwarcia dziekanatu:
9:00-13:00
(w środy nieczynny)

Seminaria środowiskowe

Wykładowca Tytuł Kiedy
Nowy projektowany model kształcenia nauczycieli a rzeczywistość.
2019-06-19
Phyphox - kilka przykładów doświadczeń szkolnych ze smartfonem
2019-02-20
Energetyka jądrowa: początkowe sukcesy, trudna teraźniejszość, świetlana przyszłość
2019-03-20
Fizyka szkolna według Feyerabenda
2019-04-24
Materiały o ujemnym współczynniku załamania światła
2019-05-22
Odyseja kosmiczna 1609, czyli narodziny astronomii i fizyki”
2010-03-10 17:00
Co to jest spontaniczne łamanie symetrii?
2010-04-14 17:00
Skąd się wzięła teoria względności
lekcja prowadzona dla uczniów w zaprzyjaźnionych liceach wrocławskich
2010-05-12 17:00
Spacer po nocnym niebie
prezentacja w Planetarium Instytutu Astronomicznego UWr”. Bliższe informacje na temat prezentacji pod adresem http://planetarium.astro.uni.wroc.pl/
2010-06-09 17:00
Modelowanie numeryczne z animacjami w MS Excel . Kilka prostych, ale zaskakujących przykładów.
2011-10-19 16:00 - 17:30
Badanie wnętrza Ziemi.
2011-11-16 16:00 - 17:30
Nadświetlne neutrina w eksperymencie OPERA: błąd pomiarowy czy rzeczywistość.
2011-12-14 16:00 - 17:30
Społeczny świat szkoły i jego wpływ na efekty pracy nauczyciela.
2012-01-11 16:00 - 17:30
Podstawa programowa nauczania Przyrody w oczach chemika i geografa
2012-02-29 16:00 - 17:30
Podstawa programowa nauczania Przyrody w oczach biologa
2012-03-28 16:00 - 17:30
Pracownia wspomagająca nauczanie Przyrody
2012-04-25 16:00 - 17:30
Siła bezwładności. Za i przeciw
2012-05-23 16:00 - 17:30
Naukowa metoda poznawania świata
od 2013-04-10 16:00
Zestawy edukacyjne ESA w polskiej szkole - warsztaty dla nauczycieli
2013-05-08 16:00 - 17:30
"Aktualne metody monitoringu i prognozowania zjawisk fizycznych w atmosferze czyli ... pogody" – wykład 1 godz. "Pogoda w zasobach Internetu” – ćwiczenia 1 godz.
2013-06-05
Science on Stage i pomysły na lekcje
2013-10-16 16:00
Badania naukowe z udziałem uczniów i nauczycieli - projekt Wygasz
2013-11-12 16:00
Podręczniki do fizyki w ramach projektu "E-podręczniki do kształcenia ogólnego"
2013-12-18 16:00
Skąd się bierze magnetyzm w magnesach? Przegląd mechanizmów mikroskopowych prowadzących do różnych właściwości magnetycznych materii.
2014-01-22 16:00
Wielki Wybuch i czarne dziury, dwie klasy osobliwości
2014-03-12 16:00
Fizyka Komputerowa na Wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego - co nauczyciele powinni o tym wiedzieć?
2014-04-16 16:00
Co nowego w Olimpiadzie Fizycznej?
2014-05-14 16:00
Zastosowanie metody NAA do określenia zanieczyszczenia atmosferycznego wybranych ochronnych obszarów przyrodniczych w Polsce
2014-06-11 16:00
XXI Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie
2014-10-09 - 2014-10-12
Piąta undergroundowa konferencja dydaktyki fizyki BOROWICE W KUDOWIE
2014-11-08 - 2014-11-11
"CERN High School Teachers programme 2014 - impresje"
2014-12-10
„Zobaczyć niewidzialne”
2015-01-14
„Scientix", czyli o budowaniu społeczności nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych w Europie
2015-03-11
Narodziny fizyki
2015-04-15
Fizyka ciała stałego w sieciach optycznych
2015-05-13
Sieć fizyków w Dolnośląskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli.
2015-06-10
Źródła światła
2015-10-07 16:00
Borowice 2015 Jesienna Szkoła Dydaktyki Fizyki
2015-11-07 - 2015-11-11
"Fizyka (w szkole) uczy poznawania świata" - puste hasło czy niezbędna rekomendacja.
2015-12-09 16:00
Projekt Fundacji BOŚ "Postaw na Słońce"
2016-01-20 16:00
„Fizyka (w szkole) uczy poznawania świata” - puste hasło czy niezbędna rekomendacja? cz.2 O poznawaniu na lekcjach fizyki i metodyce pracy w tym zakresie.
2016-02-17 16:00
Teoria względności dla (prawie) wszystkich
2016-03-16 16:00
Jak powstawał e-podręcznik  z fizyki i dlaczego warto z niego korzystać ?
2016-04-20 16:00
Personalizm w europejskich tradycjach nauczania i wychowania - zarys problematyki
2016-05-18 16:00
XXII Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie
2016-10-13 - 2016-10-16
Konferencja dydaktyki fizyki   BOROWICE W KUDOWIE
2016-11-11 - 2016-11-13
Finał IYPT 2016 w Jekaterynburgu oczami jurora
2016-12-14
Lasery, co daje nam ujarzmienie fotonów?
2017-01-11
Po co nam podstawa programowa?
2017-03-01
Jak (nie) należy uczyć fizyki
2017-04-05
zDolny Ślązak Gimnazjalista – Konkurs 2016/2017
2017-05-10
Ciemna materia, ciemna energia – jak o tym uczyć
2017-06-07
Metody nauk przyrodniczych w badaniach pochodzenia zachowań symbolicznych ludzi paleolitu
2018-02-28
Wody podziemne Polski - ich zasoby i wiek
2018-03-21
Podstawa programowa fizyki w szkole ponadpodstawowej
2018-04-18
Nowy projektowany model kształcenia nauczycieli a rzeczywistość
2018-05-23
C. Juszczak © 2010-2013 - Wydział Fizyki i Astronomii, Uniwersytet Wrocławski