kontakt

Wydział Fizyki i Astronomii,
pl. Maxa Borna 9,
50-204 Wrocław,

Sekretariat Instytutu Fizyki Teoretycznej
tel.: 71 375 94 08
71 375 95 66, 71 375 92 86

Sekretariat Instytutu Fizyki Doświadczalnej
tel. 71 375 93 02

Sekretariat Instytutu Astronomii
tel.: 71 337 80 60, 71 372 93 73, 71 337 80 61

Dziekanat
tel.: 71 375 94 04

godziny otwarcia dziekanatu:
9:00-13:00
(w środy nieczynny)

Daty

chronologicznie

  Daty
Odyseja kosmiczna 1609, czyli narodziny astronomii i fizyki” 2010-03-10 17:00
Co to jest spontaniczne łamanie symetrii? 2010-04-14 17:00
Skąd się wzięła teoria względności 2010-05-12 17:00
Spacer po nocnym niebie 2010-06-09 17:00
Modelowanie numeryczne z animacjami w MS Excel . Kilka prostych, ale zaskakujących przykładów. 2011-10-19 16:00 - 17:30
Badanie wnętrza Ziemi. 2011-11-16 16:00 - 17:30
Nadświetlne neutrina w eksperymencie OPERA: błąd pomiarowy czy rzeczywistość. 2011-12-14 16:00 - 17:30
Społeczny świat szkoły i jego wpływ na efekty pracy nauczyciela. 2012-01-11 16:00 - 17:30
Podstawa programowa nauczania Przyrody w oczach chemika i geografa 2012-02-29 16:00 - 17:30
Podstawa programowa nauczania Przyrody w oczach biologa 2012-03-28 16:00 - 17:30
Pracownia wspomagająca nauczanie Przyrody 2012-04-25 16:00 - 17:30
Siła bezwładności. Za i przeciw 2012-05-23 16:00 - 17:30
XX Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie 2012-10-18 - 2012-10-21
Czwarta undergroundowa konferencja dydaktyki fizyki BOROWICE W KUDOWIE 2012-11-09 - 2012-11-11
ESA Summer Workshop for Teachers 2012 2012-12-12 16:00
Makrofizyka kwantowa 2013-01-09 16:00
Naukowa metoda poznawania świata od 2013-04-10 16:00
Zestawy edukacyjne ESA w polskiej szkole - warsztaty dla nauczycieli 2013-05-08 16:00 - 17:30
"Aktualne metody monitoringu i prognozowania zjawisk fizycznych w atmosferze czyli ... pogody" – wykład 1 godz. "Pogoda w zasobach Internetu” – ćwiczenia 1 godz. 2013-06-05
Aktualne metody monitoringu i prognozowania zjawisk fizycznych w atmosferze czyli ... pogody - wykład 2013-06-05 16:00 - 17:00
Pogoda w zasobach Internetu - ćwiczenia 2013-06-05 17:00 - 18:00
Science on Stage i pomysły na lekcje 2013-10-16 16:00
Na tropie atomów i cząsteczek 2013-10-26 10:30 - 12:00
Badania naukowe z udziałem uczniów i nauczycieli - projekt Wygasz 2013-11-12 16:00
Paradoksy szczególnej teorii względności 2013-11-23 10:30 - 12:00
Doświadczenie fizyczne - potrzeba czy ekstrawagancja 2013-12-14 10:30 - 12:00
Podręczniki do fizyki w ramach projektu "E-podręczniki do kształcenia ogólnego" 2013-12-18 16:00
Mikroskop sił atomowych - wspaniałe urządzenie do badania świata mikro i nano 2014-01-18 10:30 - 12:00
Skąd się bierze magnetyzm w magnesach? Przegląd mechanizmów mikroskopowych prowadzących do różnych właściwości magnetycznych materii. 2014-01-22 16:00
Wielki Wybuch i czarne dziury, dwie klasy osobliwości 2014-03-12 16:00
Fizyka Komputerowa na Wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego - co nauczyciele powinni o tym wiedzieć? 2014-04-16 16:00
Co nowego w Olimpiadzie Fizycznej? 2014-05-14 16:00
Zastosowanie metody NAA do określenia zanieczyszczenia atmosferycznego wybranych ochronnych obszarów przyrodniczych w Polsce 2014-06-11 16:00
XXI Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie 2014-10-09 - 2014-10-12
Piąta undergroundowa konferencja dydaktyki fizyki BOROWICE W KUDOWIE 2014-11-08 - 2014-11-11
"CERN High School Teachers programme 2014 - impresje" 2014-12-10
„Zobaczyć niewidzialne” 2015-01-14
„Scientix", czyli o budowaniu społeczności nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych w Europie 2015-03-11
Skąd się bierze magnetyzm? 2015-03-14 11:00
Narodziny fizyki 2015-04-15
Zobaczyć niewidzialne 2015-04-18 11:00
Fizyka ciała stałego w sieciach optycznych 2015-05-13
Sieci złożone wokół nas 2015-05-16 11:00
Sieć fizyków w Dolnośląskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli. 2015-06-10
Od lampy elektronowej do obwodu scalonego 2015-06-13 11:00
Źródła światła 2015-10-07 16:00
Od łuczywa do lasera, czyli o źródłach światła 2015-10-24
Borowice 2015 Jesienna Szkoła Dydaktyki Fizyki 2015-11-07 - 2015-11-11
Rubid w melasie, czyli jak chłodzić atomy laserem 2015-11-21
"Fizyka (w szkole) uczy poznawania świata" - puste hasło czy niezbędna rekomendacja. 2015-12-09 16:00
Wpływ środowiska kosmicznego na życie na Ziemi 2015-12-19
Projekt Fundacji BOŚ "Postaw na Słońce" 2016-01-20 16:00
Nowoczesna aparatura badawcza a proste prawa fizyki 2016-01-23
„Fizyka (w szkole) uczy poznawania świata” - puste hasło czy niezbędna rekomendacja? cz.2 O poznawaniu na lekcjach fizyki i metodyce pracy w tym zakresie. 2016-02-17 16:00
Woda najbardziej niezwykła substancja na Ziemi 2016-02-20
Teoria względności dla (prawie) wszystkich 2016-03-16 16:00
Wodór jako nośnik energii dla potrzeb społeczeństwa końca 21 wieku. 2016-03-19
Eksploracja świata cząstek elementarnych 2016-04-16
Jak powstawał e-podręcznik  z fizyki i dlaczego warto z niego korzystać ? 2016-04-20 16:00
Personalizm w europejskich tradycjach nauczania i wychowania - zarys problematyki 2016-05-18 16:00
Jak fizycy leją wodę, czyli o podstawach hydrodynamiki 2016-05-21
XXII Jesienna Szkoła „Problemy dydaktyki fizyki” w Czeszowie 2016-10-13 - 2016-10-16
Fale grawitacyjne i ich detekcja 2016-10-22
Konferencja dydaktyki fizyki   BOROWICE W KUDOWIE 2016-11-11 - 2016-11-13
Współczesne możliwości obserwacji mikroświata 2016-11-19
Nasze gwiezdne sąsiedztwo 2016-12-10
Finał IYPT 2016 w Jekaterynburgu oczami jurora 2016-12-14
Lasery, co daje nam ujarzmienie fotonów? 2017-01-11
Pobiegaj z fizykiem 2017-01-14
Po co nam podstawa programowa? 2017-03-01
Medycyna nuklearna 2017-03-04
Jak (nie) należy uczyć fizyki 2017-04-05
Prosta fizyka złożonych układów finansowych 2017-04-08
zDolny Ślązak Gimnazjalista – Konkurs 2016/2017 2017-05-10
Energooszczędne białe LED'y: Podstawy działania i perspektywy zastosowania 2017-05-13
Lasery wokół nas 2017-06-03
Ciemna materia, ciemna energia – jak o tym uczyć 2017-06-07
Ciemna materia, ciemna energia 2017-10-21
Neutrina, czyli małe jest piękne 2017-11-18
Fizyka w świecie zwierząt i roślin 2017-12-09
Neutron stars as precise laboratories for exploring space, time and matter under extreme conditions 2018-02-24
Metody nauk przyrodniczych w badaniach pochodzenia zachowań symbolicznych ludzi paleolitu 2018-02-28
Fizyka dla medycyny – kilka przykładów 2018-03-03
Wody podziemne Polski - ich zasoby i wiek 2018-03-21
Podstawa programowa fizyki w szkole ponadpodstawowej 2018-04-18
Wesołe partony – kwarki i gluony 2018-04-21
Zaproszenie do elektroniki 2018-05-19
Nowy projektowany model kształcenia nauczycieli a rzeczywistość 2018-05-23
Kostka Rubika i wyższe wymiary 2018-10-27
Kolorowy zawrót głowy, czyli o barwach w przyrodzie 2018-11-24
Zorze polarne 2018-12-15
Symulacje komputerowe w fizyce 2019-01-19
Phyphox - kilka przykładów doświadczeń szkolnych ze smartfonem 2019-02-20
(Burzliwe) Życie Gwiazd 2019-03-02
Energetyka jądrowa: początkowe sukcesy, trudna teraźniejszość, świetlana przyszłość 2019-03-20
Badania nanoświata wiązką elektronową 2019-03-23
Zadziwiający świat niskich temperatur 2019-04-13
Fizyka szkolna według Feyerabenda 2019-04-24
Why do we study physics? 2019-05-18
Materiały o ujemnym współczynniku załamania światła 2019-05-22
Nowy projektowany model kształcenia nauczycieli a rzeczywistość. 2019-06-19
Wielkie energie, wielkie zderzacze. Badania najmniejszych składników materii od 2019-11-16
Czas na nano (2) 2019-12-14
Współczesne możliwości obserwacji mikroświata 2020-01-11
Guided Tour through the Particle Zoo: Fascinating Theory of Hadrons 2020-01-25
Nowe spojrzenie na nasze miejsce we Wszechświecie 2020-03-28
Wybrane metody fizyczne w diagnostyce medycznej 2020-04-18
Szczególna teoria względności 2020-05-23
Ogólna teoria względności 2020-05-30
Opowieść o elektronie 2022-11-19
Neutrina, czyli małe jest piękne 2022-12-03
Komputery w epoce kwantów 2023-01-14
Współczesne możliwości obserwacji mikroświata 2023-01-28
C. Juszczak © 2010-2013 - Wydział Fizyki i Astronomii, Uniwersytet Wrocławski